I'd like to wrote about my impression in this season.
I'ts definitely Maartje and Julia are top rising stars in this season. Runway numbers, careers in short term in the past are make me think so again.
High expectation for career in future
Maartje Verhoef : Valentino Ad, Chloe, Louis Vuitton, and Victoria's Secret...
Julia Bergshoeff : Gucci Ad(She appeared already), Céline, and Dior...
Their possibilities cant be measured simply, i hope Givenchy and Chanel also too, and Prada again.
今回は新人より中堅でがんばってたモデル達の活躍が目立ったこともあり、彼女達の今後がどうなるのかちょっと考えたり、予想してみたりしました。
まずは明確にトップモデルの仲間入りを果たしそうなMaartjeとJulia。二人ともValentino、Gucciと代表的なキャリアを既に持っており、今後の活躍が期待されます。もちろんPradaというデビューがあってこそですが。上に書いたのは具体的なブランド名ですね、当たる当たらないにしろ、何かしらこの二人はAd広告でも見かけると思います。
Maartje Verhoef, Julia Bergshoeff
juliabergshoeff/instagram
Harleth Kuusik, Adrienne Jüliger, and Madison Stubbington. i feel they would be in latest Ad campaign by Saint Laurent. Hedi Slimane's casting is very important, and difficult to expect. Because almost models fit him clothing and collections, as like being made from models inspirations. If there are common necessities, it could be teddy girls.
Harleth Kuusik、Adrienne Jüliger、Madison StubbingtonはサンローランのAd候補といいますか、三人共それぞれにサンローランの顔になれる容姿だと思います。特にHarlethとMadisonはかなり期待しています、Adrienneはランウェイのルックスが特に良かっただけに、彼女もいいなと。ただまあ中々Hedi Slimaneの好みというのはまだはっきりしてないように自分は感じてて、だれが来てもおかしくないですし、それはそれで意外性があっていいなと。
Saint Laurent 2015SS
Harleth Kuusik, Adrienne Jüliger
style.com & Stylebistro
Madison Stubbington
stylebistro
wmagazine
Madison Stubbington
Josephine van Delden, this is an expectation like a dark horse, i think her possibility for Dior Addict Ad Campaign.
Josephineはちょっと大穴ですが、DiorのAddictのキャンペーンなんかぴったりかなと。今ストレートで甘い美形タイプは少し少ないように感じます、まあ願望ですね。
Josephineはちょっと大穴ですが、DiorのAddictのキャンペーンなんかぴったりかなと。今ストレートで甘い美形タイプは少し少ないように感じます、まあ願望ですね。
Josephine van Delden
stylebistro
harpersbazaar
Raf Simons's muse are always good for Russian beauties at Dior. And i think she is for Givenchy too.
Raf SimonsによるDiorはもちろんロシアンということでIrina Lissを。
Irina Liss
stylebistro
irinaliss/instagram
Establishing firm muses, or continuation to find the new beauties. Valentino has made already the standard for models. It could be called pure beauty, which is very symbolic.
Wondering that beauties from Belgium were reflect to Valentino, Yana has very high expectations next Ad Campaign, needless to say Ine, Maartje, Josephine.
Valentinoはかなり絞り易いですね、ランウェイもAdも一貫したものを作り上げ、Garavaniの魂を引継ぎながらも、とてもガーリーな世界観を確立しているように思えます。なのでモデルのほとんどもその世界観を表現できるようなルックスを持ったモデル達で、Adの候補はベルギー出身のYanaでしょうね。オープニングの子です。他にもClementine Deraedtだったり、Ineは既にAdにも出てますし、ベルギー人モデルがValentinoにどう映っているのか、楽しみです。
Yana Van Ginneken
yanavanginneken/instagram
Yana Van Ginneken
style.com
Clementine Deraedt, Ine Neefs
style.com
Yana Van Ginneken, Clementine Deraedt, Ine Neefs
clementinederaedt/instagram
The girls are now as like indigenous beauties for Louis Vuitton. But all models has firm characteristics for fashion industry, i cant wait for seeing them from to the globalization. It reminds me of Saint Laurent girls so did.
Louis Vuittonもモデルの傾向がはっきりし始めていますが、サンローランのモデルがじわじわと影響力を持ったような、他のブランドへの波及はまだ少ないように感じます。が、それも時間の問題かと思われますし、ランウェイには期待感に満ちたモデル達で埋めつくされています。今度のAdは1st コレクションから登場しているRianneを予想してみます。Frejaが唯一出るランウェイですから、彼女の継続は予想というよりそう願っています。
Louis Vuittonもモデルの傾向がはっきりし始めていますが、サンローランのモデルがじわじわと影響力を持ったような、他のブランドへの波及はまだ少ないように感じます。が、それも時間の問題かと思われますし、ランウェイには期待感に満ちたモデル達で埋めつくされています。今度のAdは1st コレクションから登場しているRianneを予想してみます。Frejaが唯一出るランウェイですから、彼女の継続は予想というよりそう願っています。
Rianne von Rompaey
style.com
nylonmag
Givency and Chanel are difficult to expect. Binx and Cara are symbols for Karl Lagerfeld now. And Givency's casting very changing, looking at latest runways.
GivenchyとChanelはちょっと難しいですね、BinxとCaraがラガーフェルドの今の心情的にはフィットしすぎというか、今後継続してもおかしくない気がします。Givenchyも今回のランウェイを見た感じ、少し雰囲気が変わった気がしますね。
And i also write about girls who not good for latest season. It's very depressed for me but must do.
Brilliant debuting connects directly, but sometimes it has time lag, and nobody knows how long does it takes. Daria Strokous walked 3,4 years to meet Raf Simons at Dior, Hedi Slimane finded Grace Hartzel out 1 years ago, but she debuted 3 years ago. Fashion world is always changing, all modes don't walk same way. So the timing does not hurt your career.
And it reminds me of the same case of Julia Bergshoeff at 2014AW fashion week. She walked 3 runways, only 3. She debuted Prada and its Ad Campaign. And i felt her depressing from her instagram.
But i never doubt her future as mentioned at below an article.
So no need to worry, no need to measure yourself only 1 season.
For instance, Jitte Oerlemans she debuted at Prada for menswear show, She walked 1 runway at Milan 2015SS. But i never doubt her career in future, i'm confident her bright future.
そして、今回活躍できなかったモデル達についても書いておきます。今まであまり書かなかったことなんですが、モデルのキャリアは決して一直線ではないので。Daria StrokousはDiorの顔になるまでに3,4年はランウェイを歩き続けましたし、Grace HartzelもHedi Slimaneに見出されるまでは代表的なキャリアもない状態を2年程続けていました。ファッションの世界は変わり続けますし、一回のシーズンだけで彼女達のキャリアは確定しないんです。例えどんなに華々しいデビューを飾ったとしても、時に厳しいキャスティングに直面することだって少なくないんです。
前回のJulia BergshoeffもNYに行ってProenza Schoulerのキャスティングまでは一つもランウェイもなく、instagramの写真も落ち込んでるように見えました。でも彼女は今や既にGucciのAdに登場するまでに成長していますし、大事なのはタイミングなんです。
今回例を一人挙げてみますと、Jitte Oerlemansはミラノのランウェイン一つだけ。ちなみに彼女はPradaのメンズショウデビューです。Pradaのメンズと言ったら近年要注目の新人がかなりの数で出てくる重要なランウェイで、にも関わらず今回はこのような結果に。
でも気にする必要はないんです、気にしなきゃいけないのは、それで自信を失って、ファッションウィークに参加しなくなることなんです。Jitteは個人的にもかなり期待しているモデルなので、そうならないことだけ、願っています。
Jitte Oerlemans
jitte3/instagram
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