2015/07/29

The Age Of Queens : Maartje Verhoef, Freja Beha Erichsen...


The Age Of Queens 

When the fashion faces evolution and cataclysm, the new age for queens would come. Increasing runways even at off season, Pre-fall and Resort ad Campaign, and expanding couture collection. The fashion industry is facing a big changing, that equals models demand more than ever. But it is not only for demand. The firm muse like a queen, i define it has continuation for Ad Campaign for same brands. For instance, Maartje Verhoef 5th Valentino, Freja beha Erichsen 3rd Louis Vuitton, and Sanne Vloet 2nd Ralph Lauren. So, brands and models are now in the mature age. 
The alike tendency is spotted at Prada and Saint Laurent.  Ine Neefs for Prada and Grace Hartzel for Saint Laurent. Those are not continuation of casting but feels special loves for them. 
If focusing on new faces' development could be end, they will be queens. 


現在モードファッションの世界は大きな変革を迎えています、オフシーズン中でのランウェイ、Pre-fallとResortのAd広告、そしてクチュールコレクションへの参加など。それはイコールモデル達の需要の高まりを意味しますが、今後はそれ以上のことが予想されます。つまりはミューズの誕生、ここでは継続したAd広告のキャスティングを持ったモデルと定義します。現在明確にその定義に当てはまるのは、3人で、Maartje Verhoef はValentinoを5回連続、Freja beha ErichsenはLouis Vuittonを3回, そして Sanne Vloet 今回で2回連続のRalph Laurenの広告塔となります。
他に似た傾向としてPradaのIne NeefsとSaint LaurentのGrace Hartzel が上げられますが、継続という点で少し定義とは違います。が、二人ともブランドから特別な愛情を感じることができますし、実際様々な面で彼女達の姿を見ることができます。
新人育成の時代は終わり、各ブランドが明確な顔を探す時代、今それが来ているのかもしれません。


Maartje Verhoef


tiinalaakkonen

maartjeverhoef



Maartje's 5th Valentino 2015AW Ad Campaign

 valentino

 Freja Beha Erichsen
Vogue.uk 

Freja's 3rd Louis Vuitton 2015AW Ad Campaign
louisvuitton.com 

Sanne Vloet


Sanne's 2nd Ralph Lauren 2015AW Ad Campaign
theimpression



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