2013/05/11

Freja Beha Erichsen for Saint Laurent Paris PRE-FALL 2013 & New Store



Saint Laurent Paris PRE-FALL 2013
&
Saint Laurent's New Store: Hedi's Paris Haven
vogue.com

Model : Freja Beha Erichsen

Freja Beha Erichsen, and Hedi Slimane....that Duo is very miracle but also natural. The two muses of fashion industry are transcendental but they just love music and fashion. What a special moment !

#追記
今回の写真はPre-Fallの模様です、素晴らしい!

遂にといいますか、かならずあって然るべき強力なタッグが実現しましたね。Frejaがサンローランパリの新しいショップの写真に登場しています。Frejaが実質引退気味でしたので、実現は不可能かと思われましたが、本当に嬉しいことです。ファッションよりかは、どちらかと言えば音楽がこの二人を繋げたんじゃないかなと。もちろんLagerfeldや様々な人物達の力もあると思われます。本当に嬉しいです!









fashiongonerogue
vogue.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
にほんブログ村 ファッションブログ モード系へ
にほんブログ村